Intrebari frecvente
Vreti să urmati un curs de desen şi pictură la Davinci Art School? Am alcatuit o listă cu intrebări şi răspunsuri, actualizata permanent în încercarea de a vă oferi o imagine cat mai clară asupra modului in care funcţionează scoala!
1. Care este programul de secretariat?
- zilnic de luni pana vineri intre orele 13.00-19.00.
2. Cand incep cursurile?
- Cursurile anuale sunt organizate pe parcursul intregului an scolar, intre 15 septembrie – 15 iunie
- Şcoala de vară se organizează în perioada vacantei de vară între 23 iunie – 26 iulie
- Modulele tematice se organizeaza pe toata durata anului in functie de inscrieri
- Workshopurile se organizeaza in vacantele scolare sau in weekenduri
3. Cum ma pot inscrie la un curs?
- Daca sunteti un cursant nou , va invitam sa veniti personal (impreuna cu parintii, dupa caz) la sediul nostru in timpul perioadelor de inscriere: 1-10 septembrie pentru cursurile anuale, sau in perioadele afisate pentru inscrieri pentru modulele tematice sau workshopuri
- Veti completa un formular de inscriere si veti fi programati intr-o grupa in care puteti fi evaluati
- In urma rezultatelor, profesorul va va face recomandari privind cursul care vi se potriveste si va incadreaza intr-o grupa corespunzatoare
- Intrucat inscrierea cursantilor noi se face conform principiului : “primul venit -primul servit”, pentru a fi inscris intr-o grupa va trebui sa achitati taxa de curs
4. Cum ma pot reinscrie la un curs anual?
- Daca sunteti deja cursant Davinci Art School, aveti posibilitatea sa va reinscrieti la un nou curs de an scolar prin achitarea unui avans de 50 RON in perioada 1-15 iunie, ceea ce va garanteaza pastrarea locului.
5. Cati cursanti sunt intr-o grupa?
- Pentru o eficienta maxima, cursurile se tin in grupe de 8 pana la maxim 10-12 cursanti.
6. Care este tariful cursurilor si al suportului de curs?
- Va rugam sa va informati la secretariatul scolii de tarifele de curs percepute de Davinci Art School pentru fiecare grupa. Materialele de curs sunt doar partial incluse in pret. Pretul in acest moment al materialelor suplimentare necesare unui cursant variaza intre 100-300 RON, in functie de temele si materialele suport pe care se lucreaza.
7. Oferiti vreun discount la tariful cursului?
- Oferim reduceri la taxele de curs pentru al doilea membru al aceleasi familii (10%) sau pentru plata in avans pe tot anul scolar (5%).
8. Care este modalitatea de plata?
- Puteti plati cash (in lei) sau prin transfer bancar. Plata taxei de curs se face in avans. Exista 2 modalitati de plata: pe intregul an scolar sau in 3 transe. Modulele tematice si workshopurile se achita total in avans.
9. Imi pot schimba grupa?
- Cererile de schimbare a grupei sunt acceptate doar in limita locurilor disponibile.
10. Cum ma pot retrage de la un curs?
- Retragerile sunt acceptate doar la sfarsitul trimestrelor, si vi se returneaza banii in cazul in care taxa a fost achitata pentru intregul an scolar doar pentru trimestrele ramase mai putin o taxa administrativa de 35%. O data modulul sau trimestrul inceput locul va este rezervat si taxa nu se mai returneaza
Doriti raspunsul la o alta intrebare? Va rugam completati formularul de pe pagina de inscriere si va vom raspunde in cel mai scurt timp.